Resenja » Objedinjene Komunikacije » Instant komunikacije

U radnom okruženju koji uključuje veliku količinu e-mailova i brojne dugotrajne telefonske pozive, instant komunikacije su postale tehnologija neophodna za mnoge organizacije. Povezivanje pojedinaca ili grupe u realnom vremenu pomoću instant komunikacija omogućava vašim zaposlenima da učestvuju i doprinose koliko je potrebno a da pritom nisu ometeni u obavljanju svojih trenutnih zadataka. U isto vreme, nerazumevanja u usmenoj komunikaciji su na taj način eliminisana a naracija može biti arhivirana za buduće potrebe.

Aplikacije za ćaskanje predstavljaju jezgro sposobnosti vaše organizacije u smislu komunikacije i saradnje, kako interne tako i sa klijentima i partnerima. Minimalno vreme zastoja i visoka dostupnost vaše infrastrkture su od kritičnog značaja. Ipak, razvoj, administracija i menadžment sistema instant komunikacija mogu da potroše dragocene i skupe resurse. Rešenja instant komunikacija poboljšavaju efikasnost poslovanja kroz objedinjeni pristup i smanjuju troškove optimizovanjem vaše infrastrukture. Ovo se postiže razvijanjem, integracijom i upravljanjem platformi za e-mail, instant komunikacije, prisutnost - jednom rečju objedinjeno komunikativno iskustvo.

Više o Cisco Jabber rešenju pogledajte ovde.

Više o Microsoft Lync rešenju pogledajte ovde.